Benvingudes famílies de nou al nostre blog!
Després d'aquests dies de descans ens tornem a trobar per explicar-vos el que hem fet aquests dies a l'escola, on no hem parat d'aprendre i de treballar. Tot i que som a final de trimestre, el ritme a Llevant no s'atura, i anem compaginant les tapes d'àlbum, les Nadales i els poemes, amb activitats finals.
Al projecte Què m'està passant! ja hem arribat gairebé al final. Vam acabar de buscar les informacions de les malalties de l'aparell reproductor i les vam resumir en un full per poder ensenyar-les als companys.
Les exposicions les farem la pròxima setmana així que caldrà repassar la nostra part a casa pel dimecres!
Al projecte comú Trip to Spain vam arribar al final del repte 3. Després de treballar les escales a l'aula, vam haver de reproduir la nostra habitació. Alguns vam utilitzar una escala més petita 1:5, i d'altres vam utilitzar una escala més gran, 1:20, però, en general, l'activitat ens va agradar i estem contents amb el resultat final.
A l'aula, els mestres ens van fer una activitat final d'escales per demostrar si havíem entès el concepte i, realment, molts teníem dubtes. Haurem d'estar més atents quan treballem i preguntar abans tot allò que no ens quedi massa clar.
Per això, abans de continuar, vam dedicar una tarda a repassar les activitats, resoldre dubtes i prendre apunts.
La següent tasca va ser explicar què és un croquis. A partir d'una imatge aèria, després d'observar-la i identificar-ne els seus elements, vam intentar representar-la en forma de croquis. Quina feinada!
Si algú no ha acabat el croquis, és pel dilluns de deures.
D'altra banda, a STEAM ja hem anat acabant el prezi amb les nostres comunitats autònomes. Aquí us deixem uns exemples:
A l’assignatura d’Anglès,
aprofitant que ja s’acosta Nadal, hem escrit la Santa’s letter. Així, a banda de practicar l’expressió escrita i el
lèxic de Christmas, hem repassat també
l’estructura de la carta (salutation,
introduction body and closing). La
idea no era fer una llista de regals, sinó, més aviat, combinar diferents temps
verbals en un mateix text per anar interioritzant quan s’ha de fer servir un i
quan un altre. Per ajudar-nos amb totes aquelles paraules més difícils hem pogut
consultar el diccionari de l’aula, que ens ha anat molt bé per traduir mots i
per assegurar-nos que la nostra carta estigués ben escrita.
Aquesta setmana el govern de Primària ha passat per totes les aules a fer la valoració del govern. Mecanisme que ens serveix per valorar la feina i fer propostes de millora. Gràcies per la tasca que heu dut a terme!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.